کشف 22 فقره سرقت در قروه و جمع آوری 15 معتا متجاهر

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، «علیرضا صفری» با اشاره به آغاز اجرا طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان قروه، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در هفته جاری در سطح شهرستان اجرا شد.

به گفته او با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان توفیقات خوبی به دست آمد که دستگیری تعداد 4 نفر سارق حرفه ای و کشف 22 فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات خودرو  و... در راستای مبارزه با سرقت و سارقان بود.

«صفری» جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان را از اولویت های کاری دانست و افزود: در این طرح تعداد 15نفر معتاد متجاهر و پرخطر جمع آوری و ضمن کشف مقادیری مواد مخدر 5 نفر خرده فروش هم  دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او در ادامه از کشف 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری 4 نفر سارق در این زمینه گفت و تصریح کرد: شهروندان بدانند برای پیشگیری از سرقت وسایل خود با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مراقبت از منازل واموال با ارزش جدیت لازم راداشته و هرگونه رفت و آمد و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110به ماموران پلیس اطلاع دهند.

«صفری» همچنین تأکید کرد که شهروندان در زمان خروج از خودرو مدارک واشیاء گران قیمت خود را به همراه ببرند و از پارک نمودن اتومبیل خود در مکان های خلوت و پرت جدا خودداری نمایید.

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 736591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟