6 سارق با کشف 19 فقره سرقت در قروه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج_ قروه، علیرضا صفری بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری از دستگیری 6 سارق با کشف 19 فقره سرقت مختلف و معرفی به مراجع قضایی گفت.

به گفته او در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان نیمه کاره، سیم برق، اماکن دولتی، محتویات و قطعات خودرو، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

صفری عنوان کرد: مأموران یگان های مختلف انتظامی شهرستان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند 6 سارق را دستگیر کنند.

او به اعتراف سارقان به جرم خود اشاره کرد و افزود: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 19 فقره سرقت ساختمان نیمه کاره، سیم برق، اماکن دولتی،محتویات و قطعات خودرو اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی خطاب به شهروندان، بیان کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت وسایل خود بارعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مراقبت از منازل و اموال بارزش خود جدیت لازم راداشته و هرگونه رفت و آمد و موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن 110به ماموران پلیس اطلاع دهند.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 734001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟