خسارت میلیاردی به صنعت برق استان گیلان/به همراه جزییات

به گزارش رکنا از رشت، محمد اسماعیل هنرمند رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خبر داد : با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی و خدمات مشترکین و عومل محترم نیروی انتظامی در آبان 1400 دو مرکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال در شهرستان های رشت و آستانه اشرفیه کشف و ضبط شده است.

وی گفت: فعالیت‌های بدون مجوز این قبیل واحدها منجر به ناپایداری شبکه، تشدید خاموشی ناخواسته و آسیب رسانی به لوازم برقی مشترکین و در نتیجه نارضایتی هم استانی های ارجمند خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : از این 15 دستگاه 11 دستگاه در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان آستانه اشرفیه و 4 دستگاه در یک واحد مسکونی دیگر در روستای پاچکنار شهرستان رشت با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی کشف و جمع آوری شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : در راستای احقاق حقوق حق مردم، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، اقداماتی از قبیل رصد و پایش لحظه ای بار شبکه های توزیع برق، میزان مصرف برق مشترکین در دوره‌های زمانی مختلف و همچنین بازرسی‌های حضوری کارشناسان این شرکت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: هموطنان گرامی می توانند در صورت شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز اطلاعات مربوطه را از طریق سامانه تلفنی 121 و یا مراجعه حضوری به واحد حراست شرکت توزیع برق محل سکونت خود اعلام نمایند.

اطلاعات و مشخصات هویتی گزارش دهندگان به صورت کاملا محرمانه حفظ می شود و به گزارش هایی که منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز گردد تا سقف 20 میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می گیرد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 736465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟