جشنواره تئاتر استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، مدیر عامل انجمن نمایش استان سمنان با اعلام خبر برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان  افزود: جشنواره از صبح چهارشنبه طبق جدول ارائه شده و با نمایش موزه مرگ در سمنان آغاز شده و 8 اثر راه یافته به جشنواره برای کسب جواز حضور 2 اثر برتر استان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر با هم به رقابت می پردازند.

سید رحیم موسوی در خصوص آثار راه یافته به جشنواره گفت: 3 اثر از سمنان به همراه دو اثر از شاهرود، دو نمایش از شهرستان دامغان و یک نمایش از شهرستان گرمسار توانستند جواز حضور در جشنواره را کسب کنند.

وی در خصوص جدول جشنواره گفت: نمایش "موزه مرگ" به نویسندگی سعید سوری و کارگردانی محمدجواد بشارت ساعت ۱۱ چهارشنبه در تئاتر شهر سمنان به روی صحنه می رود و در همین روز و از ساعت ۱۷ نمایش "پشت بام" به نویسندگی بهزادآقا جمالی و کارگردانی رضا فوادی در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان و نمایش "بامن به جهنم بیا" به نویسندگی آرش منصوری و کارگردانی حسام خلیل نژاد از ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان اجرا خواهد شد.

169150119

وی آثار نمایشی روز پنجشنبه را اینگونه معرفی کرد: در ا روز پنجشنبه سه نمایش اجرا می شود و  از ساعت ۱۰ نمایش "شانس در می زند" به نویسندگی علی منصوری و کارگردانی احمدعلی عرب از ساعت ۱۰ در مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود، نمایش "ماشین نشین ها" به نویسندگی علی خودسیانی و کارگردانی حسن سرچاهی از ساعت ۱۶:۳۰ در مجتمع مهر شاهرود و از ساعت ۲۱ نمایش "رویای آمریکایی" به نویسندگی و کارگردانی شهرام آذرمهر از ساعت ۲۱ در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به روی صحنه می رود.

مدیرعامل انجمن نمایش استان سمنان گفت: این جشنواره در روز جمعه چهاردهم آبان نیز شاهد اجرای دو نمایش "سکوت" به نویسندگی و کارگردانی پویا شهرابی در ساعت ۱۱  در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمسار و نمایش "راز شکست فاتحان" به نویسندگی اکبر یادگاری و کارگردانی محمدعلی دانشگر در ساعت ۱۶:۳۰ در تالار تئاتر شهر سمنان خواهد بود.

شایان ذکر است، 8 اثر راه یافته به جشنواره از میان 14 اثر و بعد از بازبینی و انتخاب داوران موفق به کسب مجوزهای لازم برای شرکت در این رقابت استانی شدند.

حسن رستم زاده/سمنان

 

کدخبر: 735738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟