۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت اردبیل بنزین یارانه‌ای عرضه می‌کنند
به گزارش رکنا،سید حجت مدنی مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل گفت: به دنبال حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت در چند روز اخیر همکاران ما با تلاش جهادی سعی کردند تا جایگاه‌های سوخت را به روال عادی خدمات‌رسانی بازگردانند.

وی تصریح کرد: از ۷۴ جایگاه سوخت در استان هم اکنون ۶۸ جایگاه نسبت به عرضه سوخت یارانه‌ای با کارت سوخت اقدام می‌کنند و در ۲۴ ساعت آینده مشکل ۶ جایگاه باقی مانده در شهر‌های مختلف استان نیز رفع خواهد شد.

مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل گفت: تنها مشکل برنامه نرم‌افزاری و ارتباط با داده‌های مرکز کشور برای ۶ جایگاه باقیمانده است که با تلاش همکارانمان در بخش فنی سعی و تلاشمان بر این است تا فردا مشکل تمامی جایگاه‌ها را رفع و آن‌ها را به وضعیت عادی در ارائه خدمات به مردم بازگردانیم.

مدنی به حواشی ایجاد شده و طرح مباحث غیر واقع‌بینانه در برخی از سایت‌ها و کانال‌ها اشاره کرد و افزود: ما از رسانه‌ها که به موقع گزارش‌ها و اطلاعیه‌ها را منعکس کردند، قدردانی می‌کنیم که این امر خود به افزایش آرامش مردم و صبوری مردم کمک کرد تا ما بتوانیم در این مقطع از بحران به وجود آمده به سلامت عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حالی که در کشور میانگین ترمیم وضعیت جایگاه‌ها ۷۵ درصد است، در استان اردبیل ما توانستیم وضعیت عرضه بنزین با کارت سوخت را به ۹۵ درصد برسانیم که انتظار می‌رود با همراهی مردم دیگر شاهد مشکلات و نارسایی‌ها در ارائه خدمات نباشیم.

مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل بیان کرد: با تلاش و پیگیری مسئولان استانی ما توانستیم به موقع مشکل به وجود آمده را رفع کنیم و تلاشمان بر این خواهد بود تا در این فرآیند فعالیت‌ها و روند کار شرایط مطلوب‌تری به خود بگیرد.

 

کدخبر: 735564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟