افتتاح دو پروژه آبفا مازندران در راستای مقابله با بحران
به گزارش رکنا؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و تاکید بر آمادگی تمامی تجهیزات و نیروها برای مقابله با بحران اظهار داشت: یک دستگاه بسته بندی آب شرب با ظرفیت ۵۰۰ بسته ۵/۱ الی ۵ لیتر در ساعت برای مقابله با شرایط بحرانی در ساری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی هزینه خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه بسته بندی را  ۸۰۰  میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در شرایط بحرانی مانند سیل،زلزله و ....که به زیرساختهای آب شرب آسیب می رسد و مردم با چالش مواجه می شوند، دستگاه بسته بندی آب در راستای تامین آب آشامیدنی و ارائه خدمات رسانی در شرایط بحرانی با رعایت مسائل بهداشتی و کیفی آب کمک شایانی برای مقابله با بحران خواهد بود.

مهندس برازاده با اشاره به مشخصات این دستگاه بسته بندی گفت: دستگاه بسته بندی آب کاملا استیل و دارای تجهیزات ضدعفونی رول پلی اتیلن با اشعه ماورای  بنفش و تاریخ زن حرارتی جهت درج تاریخ تولید و انقضا است.

گفتنی است در راستای مدیریت بحران از مرکز و نیز نگهداری تجهیزات و امکانات مقابله با بحران دفتر ستاد فرماندهی و انبار مدیریت بحران پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران  در ساختمان انبار مرکزی سورک افتتاح شد.

 

کدخبر: 735297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟