بیانیه شورای وحدت اصولگرایان قروه در مورد انتخاب استاندار

به گزاراش خبرنگار رکنا از سنندج ؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

" کردستان سرزمین هنر، فرهنگ، وفاداری و فداکاری های بزرگ است "

از بیانات مقام معظم رهبری در سفر استانی به استان سرافراز کردستان

با تشکیل دولت مردمی که به حق طلیعه امید به حل مشکلات و روند توسعه کشور را در دل مردم شریف و دلسوزان ایران و انقلاب روشن کرده، افکار عمومی در استان غیور کردستان هم منتظر تحقق  وعده های بر حق این دولت مردمی است.

مسلماً نخستین گام در این مسیر انتخاب یک استاندار توانمند و شایسته و البته"بومی" و آشنا به امور و مشکلات و ظرفیت های استان است. بدون شک تأخیر در انتخاب و انتصاب استاندار و همچنین مدیران کل در این استان محروم، هزینه هایی برای استان دارد که ممکن است در این شرایط حساس کشور جبران ناپذیر باشد، لذا شورای اصولگرایان شهرستان قروه با همراهی تمامی فعالان سیاسی، انقلابی، اجتماعی استان این توقع بجا را از وزرات محترم کشور و ریاست محترم جمهور داریم که هر چه سریعتر نسبت به انتخاب و انتصاب یک استاندار بومی و توانمند و شایسته و خصوصاً جوان اقدام نمایند.

اخیراً شایعاتی در مورد انتخاب یک"استاندار غیر بومی" در این استان در افکار عمومی رایج گشته که باعث نگرانی شدید نیروهای انقلابی و دلسوز استان شده، در حالی که شورای وحدت اصولگرایان استان از قبل گزینه های بومی پیشنهادی خود را به وزارت محترم کشور اعلام نموده اند، سخن این است استانی که در آن نیروهایی برای تصدی وزارت دارد (جوان ترین وزیر کابینه دولت سیزدهم از استان کردستان است) حال چگونه ممکن است کسی برای تصدی پست حساس استانداری نداشته باشد و چگونه افراد غیربومی به خود اجازه می‌دهند که سودای تصدی پست استانداری کردستان را در سر بپرورانند، اگر این آقایان غیر بومی، توانمند هستند چرا در استان خود که آشنایی بیشتری دارند درخواست چنین منصبی را نمی‌کنند، البته شاید در استان خود کسی آنان را توانمند نمی‌داند...!!

شایسته است که وزارت محترم کشور در انتخاب استاندار با جوانترین وزیر کابینه دولت سیزدهم (جناب آقای دکتر عبدالملکی) مشورتی کنند تا بار دیگر شایستگی مدیران جوان را در این استان به اثبات برسانیم. استان کردستان در مدت 42 سال دوران انقلاب همواره میزبان خوبی برای نیروهای غیر بومی بوده اما بیشتر آنان مهمانان خوبی برای ما نبوده اند! و صد البته توقع داریم که این بار این دولت مردمی، این اشتباه را تکرار نمی کند و یک استاندار بومی، توانمند، جوان، انقلابی و شایسته استان غیور کردنشین، انتخاب خواهند کرد. مردم انقلابی و صبور و فهمیده استان کردستان و تمامی فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی استان، منتظر این انتخاب درخور استان کردستان هستند.

ما همگی به عنوان چشمان بیدار و محافظان این انقلاب اجازه نخواهیم داد تا نا اهلان، صاحبان کرسی های حساس شوند تا این انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند و لحظه ای از مطالبه گری آن غفلت نخواهیم کرد.

"ان الله مع المحسنین"

«شورای وحدت اصولگرایان شهرستان قروه، استان کردستان»

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 728748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟