اختصاص بیش از ۱۱ میلیارد تومان به نوسازی مدارس خلخال

به گزارش خبرگزاری رکنا در خلخال ؛ سیدغنی نظری رئیس مجمع نمایندگان استان در بازدید از پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان خلخال افزود: این اعتبار چندین برابر اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته این منطقه در فصل پروژه‌های عمرانی، آموزشی است.

وی اظهارکرد: تکمیل پروژه در حال احداث ساخت تالار پذیرایی فرهنگیان خلخال با تامین اعتبار موردنیاز در حال اجرا بوده و با توجه به اینکه کار‌های ساختمانی این پروژه تمام شده برای تجهیز آن نیاز به تخصیص اعتبار جدید از محل اعتبارات ملی وزارت آموزش و پرورش است.

نظری در بازدید از پروژه نوسازی مدرسه ناصری خلخال نیز گفت: نوسازی این مدرسه با تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است و حدود ۹۰ درصد از کار‌های آن انجام شده و بزودی در اختیار دانش‌آموزان منطقه قرار خواهد گرفت.

او بیان کرد: پروژه نوسازی ساختمان آموزشی هنرستان باهنر خلخال با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال در حال تکمیل بوده و در مرحله نازک‌کاری است.

او در بازدید از هنرستان شهید مطهری خلخال نیز گفت: با تخصیص هشت میلیارد ریال اعتبار کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای این هنرستان تجهیز خواهد شد.

وی با اشاره به قول‌های داده شده در سال گذشته برای بازسازی ساختمان دبیرستان سمیه با قدمت ۷۵ ساله خلخال افزود: این مدرسه در لیست مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل قرار گرفته است.

 

کدخبر: 733419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟