۴۹۵ قطعه در نیروگاه رجایی بدست متخصصان داخلی ساخته یا بازسازی شده است

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین،حبیب شریفی  با اشاره به ساخت و بازسازی ۴۹۵ نوع قطعه در کارگاه های نیروگاهی بخار نیروگاه شهید رجایی توسط متخصصان داخلی، اظهار داشت: تولید قطعات یاد شده با اتکا به دانش و تخصص نیروهای داخلی این نیروگاه و برای تولید برق پایدار ساخته و بازسازی می شود.

وی در تشریح فعالیت های مربوط به کارگاه این نیروگاه،یادآور شد: کارکنان کارگاه نیروگاه بخار با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات به کار رفته در واحدهای مختلف بخاری این نیروگاه، اقدامات موثری را در پایداری تولید برق واحدها انجام می دهند.

شریفی یادآور شد: ساخت و بازسازی نازل های مشعل گاز، سیل وینگ مربوط به سیستم سوت بلاور بویلرها، محفظه پکینگ سوت بلاورها، بوش والو باکس، دیافراگم سیستم GAH، ساخت بوش و بازسازی والو باکس تجهیزات سوت بلاورها و همچنین خارهای سوت بلاورها، مرمت و بازسازی گیربکس سوت بلاور ها از جمله قطعات و تجهیزاتی هستند که کارکنان این حوزه با اتکا به دانش و ظرفیت های موجود توانسته اند به انجام برسانند. 

به گفته وی، در اقدامی دیگر نیز ۳۲ عدد از پیچ های مربوط به کوپلینگ های توربین های این نیروگاه بازسازی و شبکه های GAH، درب منهول های بویلر و والو مینی موم فلوی بویلر فید پمپ هم در کارگاه بخار نیروگاه شهید رجایی ساخته شد.

شریفی اضافه کرد: سیاست مدیریت نیروگاه شهید رجایی در تولید برق پایدار استفاده از ظرفیت دانش و تجربه متخصصان داخلی است که تاکنون نیازهای نیروگاه به قطعات و تجهیزات با تکیه بر این رویکرد تامین شده، سیاستی که در نهایت علاوه بر کمک به پایداری تولید و افزایش باورمندی به توانایی داخلی موجب کاهش قابل توجه هزینه های تعمیراتی و جاری می شود.

کدخبر: 733368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟