تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان با تبریک ولادت خجسته رسول مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت: امام راحل با درایت خویش، برای جلوگیری از هر گونه تفرقه افکنی دشمنان بین مذاهب این ایام را به عنوان هفته وحدت نام گذاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: مسلمانان باید برای حفظ وحدت تمام تلاش خود را به کار گیرند تا فرصت تفرقه افکنی از دشمنان گرفته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان تبیین شود.

خطیب جمعه سمنان همچنین با تبریک هفته تربیت بدنی و با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان در مسابقات جهانی و آسیایی گفت: مسئولان باید بر توسعه ورزش همگانی و نیز ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اهتمام بورزند و برای دستیابی به این اهداف و ارتقا سلامت جامعه برنامه ریزی بلند مدت داشته باشند.

مطیعی با تاکید بر توسعهه ورزش همگانی در جامعه گفت: ورزش همگانی نقشی مهم در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه دارد و باید فرهنگ ورزش کردن در جامعه با کمک رسانه ترویج یاید.

خطیب نماز جمعه سمنان در ادامه با تشریح اهمیت آگاهی و بصیرت در فعالیت‌های مجازی و انتشار مطالب گفت:

فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، بستری برای دشمنان در تحریف دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که باید آحاد جامعه هوشیار باشند و با اقناع افکار عمومی دشمن را در رسیدن به افکار شوم ناکام بگذارند.

حجت السلام والمسلمین مطیعی افزایش قیمت نان و تاثیر روانی آن در زندگی مردم را خاطر نشان کرد و گفت: افزایش هزینه پخت، موجب افزایش قیمت نان شده است، ولی اکنون ضرورت دارد نظارت بر کیفیت پخت نان به صورت مستمر انجام شودتا از کیفیت و کمیت قوت غالب مردم کاسته نشود.

وی افزود: در یک بازه زمانی تمام استان‌ها افزایش قیمت نان را در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال داشتند ولی استاندار سابق سمنان افزایش قیمت را اجرا نکرد و ناچار این افزایش در ابتدای کار استاندار جدید اجرا شد.

 

کدخبر: 732347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟