کسب رتبه سوم استانی اداره کل ارشاد کردستان در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی و عمومی

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، محمود رستم پور معاون مدیریت توسعه و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مصاحبه مجازی با رسانه های استان اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سال گذشته توانست در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در میان دستگاه های گروه فرهنگی و آموزشی رتبه سوم را کسب کند.

وی افزود: هرساله براساس ماده 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه های اجرایی براساس دستورالعمل ابلاغی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و طبق شاخص های عمومی و اختصاصی توسط دفتر منایع انسانی و تحول اداری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رستم پور اضافه کرد: در این چند سال اخیر با همکاری وزارت متبوع کلیه مجوز های صادر شده از سوی اداره کل تبدیل به الکترونیکی و از طریق سامانه های برخط انجام می شود، براین اساس مراجعین به این دستگاه از طریق سامانه های دریافت مجوز بدون مراجعه به دستگاه قادر به دریافت مجوز های فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی می شوند.

معاون مدیریت توسعه و منابع ضمن قدردانی از کارکنان حوزه ارزیابی اداره کل عنوان کرد: اداره کل ارشاد در حوزه شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در میان 47 دستگاه  اجرایی استان موفق به کسب رتبه 4 و در شاخص های اختصاصی موفق به کسب رتبه دوم شده است.

ایشان در خصوص نحوه و شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی گفت: فرایند انتخاب برگزیدگان بر اساس ۲ شاخص عمومی و اختصاصی ارزیابی شده است که شاخص عمومی برای توانمندسازی سازمان‌ها و شاخص‌های اختصاصی نیز جداگانه بررسی شدند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 731234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟