امضاء تفاهم نامه پلیس فتا با اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان

به گزارش رکنا در هرمزگان؛ سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان‌ گفت: این نشست با حضور هادی ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، با هدف کاهش آسیب‌های فضای مجازی و بالا بردن فرهنگ استفاده از این فضا در استان برای جوامع کارگری و خانواده آنهاو دیگر اقشار مردمی تشکیل شد.

در این نشست سرگرد بهمنی اظهار داشت: با ظرفیت‌های بالایی که در اداره کار و رفاه اجتماعی وجود دارد و همکاری و تعامل همه سازمان‌ها و نهاد‎ها به منظور ایجاد فرهنگ مناسب در راستای استفاده از اینترنت و فضای مجازی و تبدیل تهدیدهای موجود در این فضا به فرصتی برای صیانت از جنبه‌های فرهنگی و اعتقادی کاربران، می‌توان این فضا را برای فعالیت همشهریان امن تر کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: چنانچه کاربران فضای مجازی از سواد کافی دراستفاده از فضای مجازی برخوردار نباشند ممکن است در برخی موارد تبعات جبران ناپذیری برای آن‌ها داشته باشد.لذا به منظور پیشگیری از این آسیب‌ها نیاز به همکاری همه سازمان‌ها و نهادها در حوزه فضای مجازی است.

بهمنی تصریح کرد: ‌مرکز فوریت های سایبری که مردم می‌توانند با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ از خدمات آن به صورت شبانه روزی بهره مند شوند راه اندازی گردیده است.

در پایان این جلسه، رئیس پلیس فتا هرمزگان و هادی ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به منظور کاهش آسیب‌های فضای مجازی و بالا بردن سواد رسانه‌ای شهروندان تفاهم نامه‌ای را در پنج ماده به امضاء رساندند.

انتهای پیام/ح

کدخبر: 731225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟