مدیران دستگاه های اجرایی ریسک‌پذیری خود را بالا ببرند

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان که عصر امروز با حضور مدیرکل دیوان محاسبات کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تمام فعالیت های انجام شده در استان کردستان تنها به دلیل همکاری و مشارکت دستگاه‌های مربوطه باهم بوده است.

وی افزود: هرجا که در انجام پروژه‌های عمرانی با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم دستگاه های نظارتی همکاری‌های لازم را باما داشته‌اند.

مرادنیا با بیان اینکه کردستان عقب ماندگی زیادی دارد بیان کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم بر استان فصل کاری برای انجام پروژه‌های عمرانی کم است.

وی افزود: وضعیت توپوگرافی استان نیز باعث شده تا پروژه‌های عمرانی در کردستان به سختی انجام شود و‌اگر همکاری دستگاها نبود ما در این زمینه با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی به نگرانی مدیران دستگاه‌های اجرایی از دستگاه های نظارتی در اتخاذ تصمیمات مختلف اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری و همفکری دیوان محاسبات با دستگاه‌های اجرایی این مشکلات برطرف شود.

مرادنیا افزود: ریسک.پذیری و جرآت انجام کار در استان‌های کوچک و استان‌هایی که نگاه کمتری به آنها می‌شود پایین است.

وی افزود: در چندسال اخیر در حوزه آب، راه، ارتباطات فرودگاه، منطقه آزاد بانه و مریوان و راه آهن فعالیت‌های بزرگی در استان انجام شده و کردستان در حال توسعه است.

وی در خصوص ماده ۱۱۲ در خصوص مناطق عملیاتی که مستقیم با جنگ درگیر بوده‌اند افزود: امید است تا با ورود دیوان محاسبات استان مزایا و‌حقوق ۲۳ هزار نفر از جمعیت استان که شامل این موضوع می.شوند ساماندهی شود.

در پایان این مراسم از زحمات هیکلی مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان کردستان قدردانی و مقیاسی به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کردستان معرفی شد.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 731077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟