روز پرکار نمایندگان سنندج، کامیاران دیواندره برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان
به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج_ این در حالی است که دو فوریت  طرح یا لایحه با ۵۰ امضاء ممکن می‌‌شود و  نماینده جوان سنندج امیدوار است تا روز سه شنبه، تعداد امضاها را به مرز  ۱۸۰  برساند.
همسان سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات ملی است و در این زمینه کارگروه کشوری ۳۱ نفره مطالبات بازنشستگان ( هر استان یک نفر) شکل گرفته است.
دکتر فتحی گفت: تصویب این لایحه، مطالبه ملی  بازنشستگان است و تا نهایی شدن نتیجه، آن را رها نخواهد کرد.
فتحی بعد از جمع آوری کامل امضاها، موضوع را در قالب نامه‌ رسمی  به رئیس مجلس شورای اسلامی برای طرح دو فوریتی و زودهنگام لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی  به رئیس مجلس ارائه‌  می‌کند.

نماینده جوان سنندج بعد از این لابی گری موفق برای جمع آوری امضاها، گفت: انشالله به‌ زودی  خبرهای خوشی برای جامعه بازنشسته و کانونهای بازنشستگان خواهیم داشت.
دکتر فتحی با اشاره به اینکه تورم کمرشکن و مشکلات اقتصادی بازنشستگان جزو موضوعاتی بوده که در شروع کار مجلس یازدهم پیگیر آن بوده است، ابراز امیدواری کرد با پشتوانه این تعداد امضای نمایندگان،  لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان که در تاریخ ۲۳ شهریورماه سال جاری اعلام وصول شده، خارج از نوبت در مجلس رسیدگی شود.
نماینده مردم شریف سنندج، کامیاران و دیواندره  اضافه کرد: امیدوارم با توجه به همسو بودن دولت خدمت‌گذار با مجلس شاهد اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه برای حفظ کرامت انسانی و بهبود سطح معیشتی بازنشستگان پس از سال‌ها چشم‌انتظاری این عزیزان باشیم.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 728565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟