ایثار و گذشت عالی ترین ویژگی آتش نشانان است

به گزارش خبرنگار رکنا از گرگان ،«علیرضا درودی»معاونت عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی  شهرداری گرگان
در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشان ضمن تقدیر از همه کادر زحمت‌کش گفت: سازمان آتش‌نشانی گرگان با 7ایستگاه عملیاتی  در گرگان فعالیت دارد که در این ایستگاه‌ها 110نفر نیرو فعالیت دارند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی 23 مورد شیرهای هیدرات سطح شهر را پوشش داده است، اما حداقل 20مورد و باید در سطح شهر افزایش یابد.

درودی با اشاره به افزایش ضریب ایمنی بازارگرگان  که طی چند سال اخیر انجام شده است، گفت: در سال 1400، 56مورد حریق در اماکن تجاری  اتفاق افتاده که به همت بازرسی‌های شبانه‌روزی نیروها مدیریت شده است.

وی با اشاره به 504عملیات‌ امدادی مربوط به آسانسور و حبس شهروندان در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری  گفت: با توجه به قطع مکرر برق، حوادث آسانسور از بیشترین عملیات های نیروهای آتش نشانان در6ماه اول بود که لزوم توجه به ایمنی این وسیله را بیشتر می کند.

درودی ادامه داد:   همچنان که سازمان آتش نشانی گرگان در راستای امداد رسانی به شهروندان همیشه در حال آماده باش قرار دارد، از شهروندان درخواست می شود در صورت قطع جریان برق و توقف آسانسور در طبقات ساختمان، آرامش و خونسردی خود را حفظ و با شماره ۱۲۵ آتش نشانی گرگان تماس حاصل نموده و درخواست امداد رسانی کنند.

گرگان /میلاد زواریی

منات

 

 

 

کدخبر: 727459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟