بانک ملی آماده خدمات رسانی برای پویایی مدارس است

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «خانعلی رشیدی» در آیین نمادین اهدای ۸۷تبلت به دانش آموزان فعال ابزار هوشمند مازندران با اشاره به آسیب‌های کرونا بر اقتصاد، سلامت و آموزش جامعه گفت: اثرگذارترین نهاد در جامعه آموزش و پرورش است و در این بحران کرونا کمک به آموزش و پرورش برای استمرار فرایند تعلیم و تربیت ضرورتی انکار ناپذیر برای همه ارگان‌ها و نهادها است.

 وی با بیان اینکه مهمترین دارایی هر سازمانی سرمایه انسانی آن سازمان است افزود: سرمایه‌های انسانی تمام سازمان‌ها از آموزش و پرورش تامین می‌شود و نقش آموزش و پرورش در توسعه جامعه بسیار پررنگ است از این رو هر کمکی که به آموزش و پرورش بشود در واقع کمک به خود و کمک به کل جامعه است.

 رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اشاره کرد: بانک ملی همواره در تمام بحران ها در کنار مردم بوده و بیشترین پرداختی ها را به اقشار مختلف داشته است چرا که این یکی از مسئولیت های اجتماعی بانک ملی است. بیشترین جذب منابع در سال گذشته نیز مربوط به همین بانک بوده است واین، نشان از اعتماد مردم به بانک ملی دارد.

 رشیدی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۳۵۰۰فقره تسهیلات در قالب وام خرید تبلت و گوشی هوشمند به اولیای دانش آموزان در استان مازندران اعطا کردیم و در سال جدید نیز 2 میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار برای خرید تبلت اختصاص دادیم ضمن اینکه بانک ملی تا کنون دو مدرسه نیز در سطح استان دایر کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: برای جامعه فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته احترام ویژه‌ای قائل هستیم و امیدواریم کمک های ما به پویایی مدارس استان بینجامد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از سوی بانک ملی استان، تعداد ۸۷عدد تبلت به صورت نمادین جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند در اختیار آموزش و پرورش مازندران قرار گرفت.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 727022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟