ورود رسمی همه مهدهای کودک به مجموعه آموزش و پرورش از مهر ۱۴۰۰

به گزارش رکنا از مازندران؛ بهروز منصورکیایی در بازدید از مهدهای کودک ادارات آموزش و پرورش نواحی ۱و۲ ساری  گفت: باتوجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در وزارت آموزش و پرورش و واگذاری کامل امور کودکان از بدو تولد تا ۶ سال، پیرو منویات مقام معظم رهبری به این سازمان، مهرامسال شاهد ورود رسمی همه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی سایر دستگاه ها به جمع خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستیم و آموزش و پرورش تنها متولی رسمی حوزه کودکان خواهد بود.
وی با تاکید براینکه مهدهای استان مکلف به رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی هستند افزود: خانواده ها نگران حضور کودکان خود در مهدها و مراکز پیش دبستانی نباشند و باتوجه به گسترش واکسیناسیون کرونا در کشور بزودی شاهد حضور همه کودکان در مهدها و مراکز پیش دبستانی خواهیم بود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در این بازدید به مدیران و مربیان مهدهای کودک توصیه کرد: دغدغه اصلی شما حفظ سلامت کودکان و آرامش خاطر خانواده های آن ها باشد تا ان شاالله شاهد نشاط، پوپایی و زندگی در مهدها باشیم .
این مقام مسئول از همه همکاران نواحی ۱و ۲ ساری خواست با همدلی و همراهی همیشگی خود حوزه پیش از دبستان را اولویت برنامه های کاری خود قرار داده تا دغدغه ها و نگرانی ها در دوره انتقال کاسته شود .
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در پایان از تلاش های چندین ساله سازمان بهزیستی کشور و همچنین همه همکاران اداره کل بهزیستی استان تشکر و قدردانی کردند.
این بازدید با همراهی مهدوی رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول، رودباری کارشناس مسئول اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول، وفادار نماینده کانون مهدهای استان در کارگروه انتقال استان و همچنین احمدی پارسا و ساداتی معاونین آموزش ابتدایی نواحی ۱و۲ ساری و کارشناسان پیش دبستانی این ادارات انجام شد.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 726205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟