در شش ماه اول سال،  ۶۴۴ تماس مزاحمت تلفنی بود

به گزارش رکنا از مازندران،ابوالقاسم لعلی با بیان اینکه در نیمه اول امسال در مجموع ۱۴ هزار و ۹۹۱ مأموریت توسط اورژانس انجام شده است، افزود: از این میزان پنج هزار و۹۳۵ مأموریت شهری و ۹ هزار و ۵۶ مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی بیان داشت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است شش هزار و ۴۹۴ بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

وی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در شش ماه گذشته بیان داشت برای مأموریت‌های شهری ۸ دقیقه و برای مأموریت‌های جاده‌ای ۱۴ دقیقه بوده است.

لعلی افرود: در این شش ماه سازمان اورژانس بابل دو هزار و ۷۸۱ مأموریت تصادفی انجام داده است، که از این تعداد مأموریت تصادفی ۸۶۰ تصادفی شهری بود و هزار و۹۲۱ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد: بعداز مأموریت‌های تصادفی که رتبه یک مأموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در این شش ماه بود، مأموریت‌های تنفسی با ۹۰۱ مورد و مأموریت قلبی ۷۳۱ مورد و مأموریت مسمومیت با ۳۵۵ مورد و غرق شدگی ۵مورد بوده است.

لعلی گفت: در شش ماه اول سال، ۵۵ هزار و ۶۶۰ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا درآمد که هزار و ۶۴۴ تماس مزاحمت تلفنی بوده و ۴۳۹ تماس مشاوره بوده است.

وی گفت در این شش ماه سازمان اورژانس بابل ۵ماموریت cpr موفق داشته است.

 

کدخبر: 725362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟