نشست صمیمی شورای انجمن خوشنویسان شهرستان ساوجبلاغ با مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد

به گزارش رکنا؛ استاد حمیدرضا نادری مدیر انجمن خوشنویسان شهرستان ساوجبلاغ ، بهمراه بازرس و شورای انجمن خوشنویسان   در این جلسه که با حضور جناب آقای  رضا واحدی مسول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد و معاونت فرهنگی شهرداری هشتگرد جناب آقای  رضا میرغفاری در دفتر انجمن خوشنویسان ساوجبلاغ حضور بهم رساندند .

در ابتدا استاد حمیدرضا  نادری و شورای انجمن  با تبریک انتخاب جناب آقای  رضا واحدی به عنوات نماینده مردم شریف شهر هشتگرد ومسول کمیسیون فرهنگی شورا ،از تمایل انجمن خوشنویسان ساوجبلاغ برای تعامل و همکاری با شهرداری خبر داد.

سپس در ادامه جناب آقای امیرحسین فراهانی از اعضای شورای انجمن خوشنویسان به نمایندگی از اعضای انجمن،  افزودند :با توجه به این که استان البرز مهد خوشنویسی میباشد و ستارگان درخشانی اعم از استاد حسن و حسین میرخانی،استادعبدالدرویش طالقانی ،استاد امیرخانی،... در این استان نامشان جادوانه است تاکید کرد نگاه ویژه ای شورا و شهرداری به این هنر قدسی داشته باشند و از ظرفیت ها و هنرمندان این انجمن استفاده شود.

کرج

ایشان افزودند: در سیمای شهری هشتگرد جای المان های خوشنویسی ،تندیس های اساتید برجسته البرزی  خالی است و امیدواریم شورا وشهرداری محترم شهر هشتگرد نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام کند. 

در مقابل،جناب آقای واحدی فرمودند  : برگزاری مراسمات فرهنگی از جمله وظایف ذاتی مدیریت شهری می‌باشد و شهروندان علاوه بر کارهای خدماتی و عمرانی و امورات روزانه و مستمر در سطح شهر ، انتظار برگزاری مراسمات  فرهنگی و هنری از سوی مدیریت شهری دارند.

و خوشبختانه انجمن خوشنویسان ساوجبلاغ جز انجمن های نمونه بوده و دارای توانایی های بسیار بالایی است .

وی از برگزاری مراسم  هم نویسی و تبلیغات شهری  در هفته خوشنویسی سخن گفت و خواستار استفاده از ظرفیت هاو امکانات شهرداری و مجموعه ۹دی  خبر داد و بر با شکوه برگزار کردن  هفته خوشنویسی  تاکید کرد.

مسول کمیسیون فرهنگی شورا به تشکیل  دبیرخانه دائمی خوشنویسی برای برگزاری هر چه بهتر روز فرهنگی هشتگرد که ۱۹ آذر میباشد، خبر داد.

در ادامه جناب آقای  میرغفاری افزود: شهرداری هشتگرد در برگزاری باشکوه هفته خوشنویسی حمایت ومشارکت خواهد کرد.

 

کدخبر: 723874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟