دیدار از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش رکنا ازگرگان؛باگرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان  و جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور در منزل شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس با خانواده معظم این شهدا دیدار و گفتگو کردند.

لطفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اشاره به فداکاری‌ها و از جان گذشتگی های شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان گفت: ‎احترام به خانواد های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده وظیفه شناسی وحفظ ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی با اشاره به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند و الگویی تکرار نشدنی برای نسل امروز به شمار می‌روند.

لطفی با بیان اینکه مجموعه منابع طبیعی در بحث دیدار با خانواده های معظم شهدا همواره از دستگاههای پیشتاز بوده و در این راستا عیادت و دیدار با والدین و همسران شهدارا از اولویتهای اساسی خود قرار داده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با وفاداری به آرمانهای شهدا و رهبری همچنان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در این دیدارها مسائل و مشکلات خانواده شهدا مورد بررسی قرار گرفت و هدایایی به رسم یادبود و تجلیل از خانواده های معزز و والا مقام شهدا به آنان اهدا گردید.

گرگان/کرامتی

 

کدخبر: 722673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟