دانش آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه علم و دانش باید پیشرو باشند

به گزارش رکنا از مازندران، جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش، معاون فرهنگی بنیاد استان و اعضای شورای این ستاد در آموزش و پرورش استان برگزار گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تربیت، پرورش و آموزش زمانی مفید است که با اخلاق اجتماعی و اسلامی همراه باشد. ایشان تصریح کرد: به موضوع تحصیل و آینده شغلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر توجه ویژه ای شود و یکی از کارهای مهم در این زمینه ارتقای تحصیل این عزیزان است.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور افزود: ارائه گزارش اقدامات انجام شده( ثبت نام مدارس شاهد، مدیران جدید الانتصاب)، نتایج امتحانات خرداد 1400، قبول شدگان کنکور دانش آموزان طرح شاهد محور این جلسه بوده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: در این جلسه در خصوص ضرورت تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر، توجه به آموزش و تحصیل این عزیزان و تبیین شیوه های پیشرفت تحصیلی این نسل نوپای انقلاب تبادل نظر صورت پذیرفت.
در جلسه ستاد اجرایی بر توانمندسازی مدیران و معلمان مدارس شاهد و ایثارگر با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، تشویق نفرات برتر کنکور تاکید گردید.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور اظهار داشت: دانش آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه علم و دانش باید پیشرو باشند و علم و عمل را در امور تحصیلی خود در اولویت قرار دهند.
ایشان اضافه کرد: دانش آموزان علاوه بر اینکه  به درس خواندن مشغول هستند باید فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس رواج دهند و در این رابطه  نقش ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر باید پر رنگ باشد.
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: به منظور تکریم و تجلیل و ارج نهادن به مقام شهدای عزیز و ادای تعظیم به خانواده مکرم شهدا، در شهرستان ساری با خانواده بزرگوار شهید والامقام مصطفی نوروزی دیدار کردیم و  مشکلات این خانواده عزیز را مورد بررسی قرار دادیم.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 722632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟