برنامه های ویژه پلیس اصفهان به منظور تبیین نقش نیروهای انتظامی در دفاع مقدس

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ" ایوب گرامی"  بیان داشت: هفته دفاع مقدس حقیقتاً از مهمترین مناسبت های کشور پس از انقلاب و یاد آور رشادت ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در حفظ و صیانت از مرزوبوم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه خاطره رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و خانواده های آنها در هشت سال جنگ تحمیلی نباید هرگز به بوته فراموشی سپرده شود افزود: باید هر روز فکر کنیم که هفته دفاع مقدس است و فرهنگ آن دوران را به نسل های آینده که آن دوران را درک نکردند انتقال دهیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه از برنامه های ویژه این فرماندهی برای تبیین نقش نیروهای انتظامی استان در دوران دفاع مقدس برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه خبر داد و گفت: در این هفته مسئولان و کارشناسان پلیس با حضور در صدا و سیما، مساجد و دیگر محافل مردمی به تبیین نقش نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس و رشادت های آنها در این دوران می پردازند.

وی افزود: همچنین طی تعاملی که با صداو سیمای مرکز اصفهان صورت گرفته تعدادی از شهدا و جانبازان پلیس که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند نیز معرفی می شوند.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه نیروهای ژاندارمری اولین نیروهایی بودند که در مقابل تجاوز دشمن بعثی شجاعانه ایستادند و مقاومت کردند و تعدادی از این عزیزان هم به شهادت رسیدند اظهار داشت: سعی می کنیم تا در این هفته یاد و خاطره این عزیزان را برای نسل جدید پلیس امروز تشریح کرده و آنها را با آن فضا و روحیه بیشتر آشنا نماییم.

این مقام انتظامی غبار روبی یادمان شهید گمنام دفن شده در ستاد فرماندهی استان اصفهان، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ترویج وصیت نامه شهدا دربین کارکنان، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا و تجلیل از جانبازان، ایثارگران و وابستگان ناجا که توفیق رزمندگی در دوران دفاع مقدس داشتند را از دیگر برنامه های پلیس استان اصفهان در هفته دفاع مقدس بیان کرد.

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 722609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟