وبینار بررسی و تبیین رویکردها و برنامه‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برگزار شد

به گزارش رکنا ازمازندران؛ علیرضا حاجیان‌زاده رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در این جلسه رویکرد اصلی این سازمان را مدیریت یکپارچه برای هشت میلیون کودک زیر شش سال کشور در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

این جلسه که با حضور معاونین آموزش ابتدایی روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی، روسای ادارات آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی، روسای ادارات مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و همچنین کارشناسان مربوطه از سراسر کشور برگزار ‌شد رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به تشریح همه رویکردها و جهت‌گیری ها و سیاست‌های این سازمان پرداختند.

حاجیان‌زاده چهار عرصه‌ی اقدامات زیرساختی برای تاسیس سازمان از جمله مهندسی ساختار اداری-اجرایی، ساماندهی وضع موجود، تولیدمحتوا کودک و توانمندسازی مربی و خانواده‌ها و مطالعات علمی و تجربی در حوزه کودک جهت تولید استانداردها و روش‌های نوین را جهت‌گیری اصلی سازمان دانست.

بهروز منصورکیایی معاون آموزش ابتدایی استان ضمن حضور در این نشست و تقدیر و قدردانی بابت تاسیس این سازمان به ارائه راهکارهای پیشنهادی در جهت بهبود فرآیندها و برنامه‌های پیش‌رو پرداخت.

لازم به ذکر است آقایان جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و مهدوی رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی، درخور رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی به همراه کارشناسان مربوطه در این جلسه حضور داشتند.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 722606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟