قطعات سامانه هوشمند سوخت در مراکز تخصصی استان هرمزگان تعمیر می‌شود

به گزارش رکنا در هرمزگان، مرتضی عابدینی با سرکشی به جایگاه‌های عرضه سوخت بندرعباس از نزدیک وضعیت خدمت‌رسانی به مردم را بررسی کرد. این بازدید در زمان اوج مراجعه شهروندان انجام شد و گزارشی از موجودی فرآورده توسط اپراتورهای هر جایگاه ارایه، سپس وضعیت نازل‌های درحال کار و غیر فعال هر جایگاه به طور جداگانه بررسی شد.

پخش25

 

سرپرست منطقه هرمزگان در این بازدید گفت: تلاش می کنیم تا جای ممکن قطعات مربوط به سامانه هوشمند کارت سوخت که نیازمند به تعمیر است در مراکز تخصصی استان تعمیر شوند تا نیازمند صرف هزینه برای ارسال و انتقال آنها به تهران نباشیم و در زمان صرفه‌جویی شود.

مرتضی عابدینی تاکید کرد: متخصصان بخش خصوصی نیز به طور شبانه‌روزی باید در کنار مسئولان شرکت دغدغه تامین قطعات لازم را داشته باشند.

وی با تشکر از مدیریت و پیگیری‌های جایگاهداران عرضه سوخت افزود: آنچه در این بازدید مشاهده شد این است که تمام ظرفیت‌ها برای جلوگیری از غیر فعال شدن نازل‌ها به کار گرفته شده است.

عابدینی تاکید کرد: با ستاد شرکت در تهران مکاتبه و پیگیری‌های لازم انجام شده تا قطعاتی که از این منطقه ارسال شده با توجه و سرعت بیشتری در مراکز تخصصی تعمیر و عودت داده شود.

انتهای پیام/ح

کدخبر: 722121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟