آغاز فیبر رسانی به 114 سایت همراه اول در استان گلستان

به گزارش رکنا ازگلستان ، غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر افزود : با هدف ارتقاء شبکه ، افزایش سرعت و کیفیت ارتباطات تلفن همراه اول ، عملیات فیبر رسانی به 114 سایت همراه اول در حال انجام است.

وی  که در جلسه اجرای عملیات فیبررسانی به سایت های تلفن همراه استان سخن می گفت :  با تاکید بر سرمایه گذاری بسیارزیاد در این پروژه افزود : پایداری ارتباطات و تامین با کیفیت آن برای مخابرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بدین سبب این پروژه با همت و تلاش کارشناسان در حال اجراست.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به توزیع مناسب جغرافیایی سایت های همراه اول ، تقسیم عادلانه ارتباطات در سطح استان را ضروری دانست و گفت : امکانات مخابراتی به تمام هم استانی تعلق داشته و  از نقاط دور و صعب العبور روستایی تا نقاط شهری در برنامه توسعه ارتباطات سیار و ثابت در نظر گرفته شده  که ارتباطات با کیفیت مخابراتی را در پی خواهد داشت.

غلامعلی شهمرادی رصد هفتگی پیشرفت پروژه را از دست اندرکاران اجرای آن خواستار شد و تاکید کرد در بازه زمانی تعیین شده برای این پروژه باید اتمام یافته و عواید آن  که همان افزایش کیفیت شبکه است به مردم استان اختصاص یابد.


گرگان/ ایدا کرامتی

کدخبر: 722019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟