اجرای پروژه‌های مهم استان اردبیل با کمک بنیاد مستضعفان شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛اکبر بهنامجو در تشریح سفر دو روزه نهاد‌های مهم و بزرگ کشوری در اردبیل اظهار داشت: تکمیل سد عمارت از طریق ۱۰۰ میلیارد تومان فاینانس توسط بنیاد مستضعفان تأمین خواهد شد که این خبر خوبی برای مردم استان و علی‌الخصوص گرمی است که در دهه فجر آماده بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی بیان کرد: آغاز عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی فرودگاه اردبیل به نتیجه رسیده و راه‌اندازی فرآیند روشنایی از باند اصلی فرودگاه بهره‌برداری خواهد شد که این موضوع نیز یکی از دستاورد‌های سفر دو روز گذشته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه بدون توجه به مطالبات پیمانکار ریل‌گذاری می‌شود تا سرعت این پروژه نیز شتاب بگیرد که این موضوع نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی و تلاش‌های انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.

بهنامجو بیان کرد: ادامه کار سد تازه‌کند با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق بنیاد مستضعفان تأمین و در اختیار این پروژه قرار می‌گیرد که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان به تناسب سهمیه شهر‌های مختلف استان و پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض توسط بنیاد مستضعفان نیز در این زمینه از اهم مواردی بود که مطرح شد تا در ۱۸ ماه آینده این پروژه به پایان برسد و خانواده‌های نیازمند از سرپناه مناسب برخوردار شوند.

استاندار اردبیل ادامه داد: کمک به مجتمع آبرسانی موران و پرداخت ۳۰ میلیارد تومان منابع برای توانمندسازی و محرومیت‌زدایی در خلخال از دیگر تعهدات بنیاد مستضعفان است که به درخواست نماینده خلخال و کوثر قرار شد تعیین تکلیف کارخانه نئوپان انجام شده و افراد بیکار این کارخانه در مجموعه‌ها و واحد‌های تولیدی دیگر مشغول به کار شوند.

 

کدخبر: 721509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟