پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اردبیل در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله موسوی‌ننه‌کران

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، پبام تسلیت امام جمعه و استاندار اردبیل در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله موسوی‌ننه‌کرانبدین شرح اعلام کردند

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

قال رسول الله: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

با کمال تاسف و تاثر از وفات عالم جلیل‌القدر، دانشمند متتبع، ادیب محقق و خبره تراجم، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق اهالی مکرم اردبیل در مجلس شورای اسلامی حضرت آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه‌کران طاب ثراه اطلاع یافتیم.

آن عزیز از دست رفته دارای قلمی مبارک، تالیفاتی نفیس و دلسوز امین برای امت و از یادگاران علما مهذب سلف به شمار می‌رفت.

این ضایعه را به ساحت حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و اهالی مکرم استان اردبیل و برای بازماندگان و آقازادگان آن ذریه فاطمی و خاندان بزرگ موسوی ننه‌کران تسلیت عرض می‌کنم و برای روح بلند آن عالم وارسته علو درجات و برای بازماندگان خلفیت خداوندی را مسئلت دارم.

اکبر بهنامجو در پیام خود آورده است: "درگذشت نماینده ادوار حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فهیم استان مقدس اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران موجب تاسف شد.

این جانب با نهایت تاثر و تالم، ضایعه فقدان ایشان را به حضور رهبرمعظم انقلاب، جامعه روحانیون، اهالی شریف استان و بازماندگان شان، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته، علو درجات و برای داغدیدگان، صبر جمیل مسالت می‌نمایم"

اکبر بهنام جو

استاندار اردبیل

کدخبر: 721495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟