بهره برداری از ۱۰ پروزه آموزشی و ورزشی قبل از آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش رکنا از لرستان، جعفر طولابی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل فرمانداری خرم اباد برگزار شد از آغاز احداث فضاهای آموزشی مورد نیاز در سایت های مسکن مهر توسط سازمان نوسازی مدارس از آبان ماه امسال خبر داد.

 فرماندار خرم اباد با بیان این نکته که حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمین و خانواده های آنها در اولویت است، افزود: انجام دقیق تمهیدات بهداشتی لازم نظیر تنظیف و ضدعفونی دقیق مدارس و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراکز مهمترین دغدغه والدین دانش آموزان است و رعایت این اصول موجب جلب اعتماد اولیا خواهد شد.

طولابی با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان به طور کامل انجام شده است، افزود: طی ۲ هفته آینده نیز واکسیناسیون دانش‌آموزان آغاز میشود.

وی در ادامه بر استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس تاکید و همچنین تامین تجهیزات آموزشی و رفاهی موردنیاز معلمین و دانش آموزان را خواستار شد.

 طولابی ادامه داد: زنگ مقاومت همزمان با شروع سال تحصیلی و متناسب با هفته دفاع مقدس در یکی از آموزشگاه های سطح شهر خرم اباد با حضور مسئولین شهرستان بصورت نمادین به صدا در خواهد آمد.

فرماندار خرم‌آباد، با بیان این نکته که محوریت برگزاری جشن عاطفه‌های امسال را تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم عنوان و تصریح کرد: در این زمینه مشارکت دستگاه های ذیربط در خصوص تبلیغات گسترده برای ترغیب عموم مردم و خیرین در جهت تحقق این امر بسیار مهم است.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 720892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟