با متخلفان عرضه تخم مرغ در سمنان برخورد جدی می شود

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، رئیس سازمان صمت استان سمنان در ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: برای تنظیم بازار و رعایت حقوق مصرف کنندگان باید با متخلفین برابر قانون برخورد شود.

علی تشنه دل افزود: در استان سمنان در خصوص تولید و عرضه گوشت  و تخم مرغ مشکلی ندارد ولی اتحادیه مرغ تخم گذار قرار بود روزانه  ۲۰ تن تخم مرغ  در بازار توزیع کند که این دستورالعمل اجرایی نشده و مقرر شد تا طبق قانون با اتحادیه برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در استان های همجوار افزود: این افزایش قیمت بر روی قیمت گوشت قرمز در استان سمنان هم تاثیرگذاشته و بنابراین مقرر شد قیمت گوشت قرمز در استان سمنان در کمیته ای تعیین و اعلام شود.

رئیس سازمان صمت استان سمنان همچنین تاکید کرد : وضعیت عرضه و قیمت سیمان در این استان مطلوب است و انبارها از نظر ذخیره کالاهای استراتژیک در وضعیت مناسبی قرار دارند.

معاون استاندار سمنان هم در این جلسه گفت: فرمانداران در بحث بازار عرضه مستقیم میوه و تره بار و سایر اقلام مصرفی مورد نیاز شهروندان، اقدام جدی کنند تا این مراکز در شهرستان‌ها در اسرع وقت راه اندازی شود.

علیرضا شریفی نژاد افزود: ایجاد شفافیت از طریق بکارگیری سامانه‌های الکترونیکی، یکی از عوامل موثر در ثبات قیمت در بازار و کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان است.

 

کدخبر: 719894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟