کسب 4 رتبه کشوری در نخستین جشنواره تولید محتوای آموزشی، ترویجی

به گزارش رکنا از مازندران؛ «محمد شعبانی» با اعلام این خبر گفت: ظرفیت سازی و تولید و نشر محتوا برای فضای مجازی، با محوریت شبکه شاد و تولید محصولات فرهنگی کمک آموزشی، از سوی استان‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود که توسط اداره‌کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرورش پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

وی درباره چارچوب اجرا و برگزاری این جشنواره، گفت: ظرفیت سازی، تولید محتوا، نشر و ترویج محتوا چارچوب‌های اجرای این جشنواره بوده و دستاوردهای مورد انتظار نیز تولید موشن گرافی و کلیپ (براساس محتواهای 3 کانال «کانون یاریگران زندگی»، «توانمندسازی و آموزش‌های ارتقایی» و «ترویج پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در شبکه «شاد»)، نشر و ترویج متمرکز محتوا در شبکه شاد بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران مخاطبان این جشنواره را فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای دانش آموزان اعلام و بیان کرد: محورهای آثار در قالب 2 عنوان استفاده از مطالب منتشر شده در یکی از 3 کانال «کانون یاریگران زندگی»، «توانمندسازی و آموزش های ارتقایی» و «ترویج پیشگیری از آسیب های اجتماعی» در شبکه «شاد»؛ با محوریت برنامه «کانون یاریگران زندگی»؛ به دبیرخانه این جشنواره مستقر در بوشهر ارسال شد.

شعبانی ادامه داد : در سطح استان از بین تمامی آثار رسیده، پس از داوری، 2 موشن گرافیک و 2 کلیپ برتر به دبیرخانه کشوری (مستقر در اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر) ارسال شد و هر 4 اثر ارسال شده از مازندران حائز رتبه کشوری شدند.

وی گفت: رضوان بابازاده گرجی، هنرآموز مازندرانی با موشن گرافی در رابطه با پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد. زهرا متشرق مدیر مدرسه،  با اثری در قالب کلیپ با محوریت آسیب‌های اجتماعی، سید فضه حسینی مشاورمدرسه، با اثری در قالب کلیپ با محوریت تاب آوری و قربانعلی اسماعیلی مشاورمدرسه، با اثری در قالب موشن گرافی  با محوریت پیشگیری از اعتیاد، فرهنگیانی بودند که در این جشنواره حائز رتبه  کشوری شایسته تقدیر شدند.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 719836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟