روزانه هزاران نفر با ۴۴۰۱ تماس می‌گیرند

به گزارش رکنا از رشت، فیروز نصیرزاده در توضیح این خبر گفت: در پی افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون در استان گیلان و ورود واکسن به استان و همچنین ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم، سایت اطلاع‌رسانی واکسیناسیون برای اعلام نام و نشانی مراکز واکسیناسیون در رشت و شهرستانهای استان و همچنین نوع واکسن و زمان تزریق در پایگاه‌ها، در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

نصیرزاده همچنین از راه‌اندازی سامانه‌ی پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون(۴۴۰۱) خبرداد و افزود: این سامانه که به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با مشارکت معاونت بهداشتی، مدیریت فناوری و مدیریت روابط عمومی این دانشگاه از نیمه‌ی دوم شهریور ماه امسال راه‌اندازی شده است، روزانه پاسخگوی هزاران تماس تلفنی در زمینه‌ی واکسیناسیون، نوع واکسن، نام پایگاه‌های تزریق واکسن، زمان فعالیت آنها و همچنین همه‌ی موضوعات علمی مرتبط با واکسن است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین افزود: در این سامانه، گروه‌های مختلف پزشکی و کارشناسی از هست صبح تا ۱۰ شب، پاسخگوی سوالات مردمی هستند.

وی در پایان از شهروندان گیلانی خواست پیش از حضور در مراکز واکسیناسیون، حتماً به سامانه‌ی واکسیناسیون گیلان به نشانی اینترنتی: vac. gums. ac. ir مراجعه نمایند تا روزانه از مراکز فعال واکسیناسیون و نوع واکسن مطلع شده و یا با سامانه‌ی ۴۴۰۱ تماس بگیرند.

 

کدخبر: 719253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟