کشف ۲۷ فقره سرقت قطعات خودرو در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سرهنگ حسین احمدی افزود: با اطلاع از سرقت کاتالیزور خودرو یکی از شهروندان، کارآگاهان زبده دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات گسترده میدانی، سرنخ‌هایی از این سرقت را در یکی از تعمیرگاه‌های خودرو سطح شهرستان بدست آوردند.

وی ادامه داد: پلیس با دریافت گزارش‌های مشابه دیگری از تعدادی شهروندان با اخذ مجوز‌های قضایی از چند تعمیرگاه و واحد صنفی شهرستان بازدید و ۴متهم اصلی وقوع این سرقت‌ها را دستگیر و تعداد قابل توجهی کاتالیزور خودرو که توسط متهمان از خودرو‌های شهروندان سرقت شده بود، کشف کرد.

سرهنگ حسین احمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، ولی پس از انجام بازجوئی‌ها علمی و مواجهه با مستندات متقن پلیس، تاکنون به ۲۷فقره سرقت کاتالیزور خودرو در سطح شهرستان کاشمر اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده و سرشاخه این باند سرقت در یکی دیگر از شهر‌های استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد که به سرقت‌های مشابه در دیگر استان‌های کشور اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی، ۳واحد صنفی متخلف در همین رابطه پلمب شد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 718924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟