اعلام آمادگی سپاه سمنان برای واکسیناسیون شبانه روزی

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان؛ چند روزی است که از فعالیت بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در مجموعه ورزشی غدیر سمنان می گذرد. این مرکز که به همت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با تبرک نام مبارک سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده است هم اکنون در حال خدمات رسانی به شهروندان سمنانی می باشد.

اینک و با ورود سهمیه های جدید واکسن کرونا به استان  فرمانده سپاه ناحیه سمنان از آمادگی خدمات رسانی شبانه روزی این نهاد خبر داد و گفت: آمادگی داریم تا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون، خدمات رسانی شبانه روزی به شهروندان ارائه کنیم.

سرهنگ عبداللهی افزود: با همکاری سپاه و بسیج این آمادگی وجود دارد در مراکز واکسیناسیون به صورت سه شیفت یا حتی شبانه روزی برای واکسینه کردن شهروندان علیه کرونا اقدام شود.

 از ابتدای فرآیند واکسیناسیون کویید 19در سمنان بیش از ۲۷۴ هزار دوز واکسن به جمعیت واجد شرایط استان سمنان تزریق شده است؛ این یعنی حدود ۲۳ درصد جمعیت مشمول دریافت واکسن در این استان علیه کرونا واکسینه شدند.

دکتر جعفر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افزایش تیم های واکسیناسیون در مراکز فعال خبر داد و گفت: با همکاری برخی ارگان ها نظیر دانشگاه تیم های واکسیناسیون از 24 به 51 تیم در هشت مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش پیدا کرده است.

دکتر جعفر جندقی با تقدیر از تلاش سپاه و بسیج در مشارکت در امر واکسیناسیون گفت: با توجه به ظرفیت های موجود به دنبال رسیدن به تزریق روزانه 12 هزار دز واکسن در شهرستان سمنان هستیم.

 شایان ذکر است، هم زمان با باز شدن سامانه ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا برای افراد ۴۵ سال به بالا ، متولدین ۱۳۵۵ و قبل، واکسیناسیون کرونا در استان سمنان با سرعت در حال انجام است.

حسن رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 718914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟