انتخاب شهردار قوچان پس از شایعات فراوان

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، علیرضا فخرآبادی رئیس شورای اسلامی شهر قوچان ضمن بیان این مطلب که شورای اسلامی شهر قوچان پس از استقرار و معرفی به انتخاب شهرداری شایسته اقدام کردند، اظهار داشت: در ابتدا پس از دادن فراخوان و آگهی، ۴٢ نفر کاندیدا برای منصب شهرداری قوچان شدند و رزومه ی خود را ارائه کردند. 

وی ادامه داد: پس از بحث و بررسی و تبادل نظر بین اعضای شورای شهر قوچان، ١۵ نفر از این متقاضیان برای ارائه برنامه و مصاحبه به ساختمان شورا دعوت شدند که مصاحبه های این افراد از طریق فضاهای مجازی به صورت آنلاین و زنده به سمع و نظر همشهریان می رسید و شهروندان قوچانی مستقیما می‌توانستند شنونده برنامه های افراد باشند. 

وی با اشاره به اینکه در نهایت با توجه به مصلحت شهروندان و همچنین شهرداری قوچان، ۵ نفر از بین ١۵ نفر اصلح شناخته شدند، گفت: در رأی گیری نهایی بین این افراد، دکتر مسعود حاجی بگلو شهردار اسبق مهدی شهر، با اخذ ۶ رأی، منتخب و متصدی منصب شهرداری شد. 

وی ضمن تشکر از افرادی که در فراخوان شهردار قوچان شرکت و رزومه ارسال کردند، خاطر نشان کرد : معیار انتخاب شهردار، کار میدانی، تجربه و سوابق خدمتی بوده است که با توجه بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته و نیز عملکرد افراد در پست های قبلی شان، شهردار قوچان را انتخاب کردیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان به بیان برخی برنامه های ارائه شده توسط شهردار منتخب پرداخت و افزود : از مهم ترین این برنامه ها آسفالت معابر و نیز توجه ویژه به فضای سبز و زیبا سازی شهر قوچان است که ان شاء الله در ۶ ماه اول شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: باید هم مردم و هم مسئولین، همگی کمک کنند تا شهر قوچان از این عقب افتادگی که دچار شده است رهایی یابد و مطمئن هستم  که اتفاقات خوبی در شهر قوچان رقم خواهد خورد. 

کدخبر: 718676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟