بررسی رفع موانع گازرسانی به‌ روستاهای بخش راستوپی سوادکوه

به گزارش خبرنگار رکنا از مازندران،"مقدم بیگلریان" سرپرست شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه شرکت‌های گاز استانی برای اجرای طرح‌های خود نیازمند دریافت مجوز و همکاری نهادهای گوناگونی هستند، اظهار کرد: شرکت گاز استان نیز برای اجرای عملیات در سطح شهرها و روستاها، به همکاری شهرداری‌ها و شوراها، راهداری و پایانه‌های استان برای دریافت مجوزهای حفاری نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای راستوپی سوادکوه از جمله ی اقدامات مهم بوده که در یک سال گذشته بعلت مشکلات مجوز پیشرفتی نداشته است . با توجه به پیگیری نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، تلاش برای حل مشکلات و تسریع گازرسانی به همه روستاها در الویت قرار گرفته و انشاا... با جدیت و تلاشی که وجود دارد بزودی با انتخاب پیمانکاران متعدد تسریع در کار خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: با اتمام طرح گازرسانی این منطقه، علاوه بر اینکه شاهد رونق گردشگری خواهیم بود بلکه از مهاجرت معکوس نیز جلوگیری خواهد شد.

بیگلریان افزود: در بازدید میدانی، موانع موجود بر سر راه تکمیل پروژه های گازرسانی منطقه راستوپی سوادکوه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست شرکت گاز مازندران و مدیرکل راهداری استان از مسیر پروژه گازرسانی منطقه راستوپی سوادکوه بازدید کردند که با نظر مساعد مدیرکل راهداری استان مقرر گردید مجوز مسیرهای مجاور جاده سوادکوه از مرکز اخذ و رفع موانع گازرسانی به این مناطق انجام گرفت.

انتهای خبر/عباسی نیک

 

 

کدخبر: 718548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟