14هزار تعاون  با اشتغالزایی بیش از ۱۷ هزار نفر فعال است

به گزارش خبرنگار رکنا از مازندران، حسن خیریان پور بعدازظهر سه شنبه در آئین افتتاح این واحد تولیدی گفت: بیش از ۱۴ هزار تعاون در مازندران وجود دارد که بیش از نیمی از این واحدها با اشتغالزایی بیش از ۱۷ هزار نفر فعال است.

خیریانپور افزود: پارسال ۱۳۷ میلیارد تومان در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار واثرگذاری بیشتر در بخش واحدهای تولیدی تعاون کشور پرداخت شد.

تجلیل از شش تعاونی برتر استان همچنین در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی و استانی که امروز در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل برگزار شد، از شش تعاونی برتر ونمونه استانی در حوزه تولید مسکن، شن وماسه، فرآوری و صادرات محصولات کشاورزی و تولیدی صنعتی تجلیل شد.

بازدید استاندار از طرح‌های عمرانی

همچنین استاندار مازندران به شهرستان آمل سفر واز روند اجرای چند طرح نیمه کاره عمرانی و خدماتی شهرستان بازدید کرد. حسین زادگان، ابتدا از پل روگذر میدان هزارسنگر بازدید وبا پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح گفت وگو کرد.

وی همچنین با مهم خواندن پل روگذر هزار سنگر آمل در کاهش ترافیک شرق به غرب مازندران، از پیشرفت ۹۵ درصد ساخت این پل و ادامه تکمیل وبهره برداری از آن با تأمین اعتبار مورد نیاز تا چند ماه آینده دستور ویژه داد.

استاندار مازندران همچنین ازخانه دانش آموزی بزرگمهر دادگر نیکوکار آملی که قرار بود، افتتاح آن امروز انجام شود به علت نبود این نیکوکار در مراسم به زمان دیگری موکول کرد و دقایقی با کودکان و نوجوانان بی سرپرست این مرکز به گفت گو نشست.

حسین زادگان همچنین از جاده جایگزین در مسیر سدمخزنی هراز نیز بازدید کرد. وی دراین بازدید از اختصاص اعتبار ویژه برای تسری در تکمیل افتتاح ۴ کیلومتر از این جاده و زیربار ترافیک رفتن این مسیر جایگزین برای کاهش مشکلات مسافران عبوری در تعطیلات آخر هفته خبر داد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 718536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟