دبیرستان سه کلاسه شهدای بانک ملی بندپی شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار رکنا از مازندران؛  با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان، جهانیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، زمانی معاون سرپرستی بانک ملی استان مازندران، ولی زاده بورا فرماندار ویژه شهرستان بابل، جوادی مدیر آموزش و پرورش بندپی غربی و جمعی دیگر از مسئولین استانی، شهرستانی و منطقه‌ای، دبیرستان سه کلاسه شهدای بانک ملی بندپی شرقی واقع در روستای بندبن (خرطوسی) با هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

 زمانی معاون بانک ملی استان در آیین افتتاح این دبیرستان طی سخنانی از افتتاح ده‌ها طرح عمرانی به‌ویژه مدارس که با مشارکت بانک ملی ایران در سطح استان احداث شد، در هفته دولت خبر داد و افزود: طی هفته دولت ۱۰۰ دستگاه تبلت از سوی این بانک به دانش آموزان محروم مازندرانی اهدا شد.
 وی یکی از برنامه های اصلی بانک ملی ایران را محرومیت زدایی و کمک به دانش آموزان مستعد در مناطق محروم کشور عنوان نمود.
شایان ذکر است با حضور علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم از طرف اداره کل آموزش و پرورش مازندران تعداد ۲۰ عدد تبلت به دانش‌آموزان این دبیرستان متوسطه اول اهدا شده و از تعدادی از مدیران موفق مدارس منطقه تجلیل شد.

لازم بذکر است دبیرستان مختلط متوسطه اول شهدای بانک ملی در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با متراژ زیربنای 275 متر مربع و با 350 متر محوطه سازی و 175 متر دیوار کشی با مشارکت سرپرستی بانک ملی ایران در مازندران و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان با اعتبارات ملی-مشارکتی و هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال ساخته و افتتاح شده است. زمین این مدرسه نیز توسط خیر ارجمند آقای اسفندیار غلامعلی تبار به آموزش و پرورش اهدا شده است.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 717131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟