خط قرمز اداره ورزش و جوانان گرمی رضایت ورزشکاران و جامعه ورزشی این شهرستان است

رضا بخشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار رکنا؛ با تشریح اهداف شش ماهه دوم ۱۴۰۰ در حوزه ورزش و جوانان به این نکته اشاره کردند که با توجه به ارائه برنامه های تدوین شده به هیات های ورزشی اولویت دار به شکل مکتوب و مستند در جلسه برگزار شده، بعد از ۶ ماه جامعه ورزش شهرستان در جریان اقدامات صورت گرفته هر یک از هیات ها خواهند بود.

وی بیان کرد که اداره ورزش و جوانان به عنوان خادم ملت و در کنار هیات ها می باشد و نه در مقابل آنها و در این مسیر خط قرمز اداره ورزش و جوانان رضایت ورزشکار و جامعه ورزش می باشد و با هیچ هیاتی عهد اخوت نبسته ایم و هیچ منفعت مشترکی نداریم جز ارایه خدمت و رضایت مردم.

 بخشی در ادامه به این مهم پرداخت که در عزل و نصب هیچ هیاتی سمت و سویی و ملاحظه ای نخواهند داشت و کلیه هیات ها بعد از ۶ ماه از طریق ارزیابی مجمع انتخابی براساس شاخص های تعریف شده و واقع بینانه باید رای اعتماد بگیرند.

بخشی خاطر نشان کرد که  توجه صرف به بعد قهرمانی و برگزاری مسابقات به عنوان ضعف اصلی برنامه های شهرستان در حوزه فعالیت هیات ها از سوی رییس اداره تشخیص داده شده است و از این رو ملاک قرار دادن برنامه های همگانی، فرهنگی و آموزشی از دیگر شاخص هایی می باشد که کلیه هیات ها به آن توجه ویژه باید داشته باشند.

رییس اداره ورزش گرمی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان براساس محدودیت هایی که دارد توانایی تحت پوشش قرار دادن تمامی رشته های ورزشی را ندارد از این رو باید براساس شاخص های موفقیت و همچنین ظرفیت های شهرستان به تعریف برنامه و فعالیت هیات ها اقدام نمود.

وی در انتها اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی را موظف به پاسخگویی در قبال مطالبات تمامی آحاد جامعه دانستند.

 

 

کدخبر: 716880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟