آقای وزیر نیرو! فریاد رس تولید کنندگان بی پناه باشید

برای نمونه از ابتدای تابستان شرکت برق استان البرز هجوم به تولید کنند گان را اغاز گرده و روزانه گاه تا 9 ساعت (!) برق شهرک های صنعتی از جمله برق شهر ک صنعتی نظر آباد با صد ها کارخانه را قطع کرده و هیچ مسئولی نیز پاسخگوی درد بی درمان تولید کنندگان نیست .

نگارنده خود شاهدم ازابتدای شروع تابستان روزی نیست که برق تولید کنندگان قطع نشود وادامه این خاموشی ها در روز عملا تولید در این شهرک صنعتی و یا دیگر شهر ک های مشابه را متوقف کرده و گویا استاندار و فرمانداران به عنوان نماینده دولت که احتمالا روز های آخر ریاست خود  را سپری می کنند توجه چندانی به این معضل ندارند و به عبارتی دیگر گوش شنوایی برای درد دل های تولید کننده ای که مالیات ، بیمه ، حقوق کارگر و... را  آن هم بدون بهر ه وری پرداخت می کنند وجود ندارد. 

امروز وزیر جدید نیرو وعده داده در چند روز آینده برق صنایع قطع نخواهد شد ؛ امیدواریم این وعده به منصه ظهور رسیده و درد بی درمان تولید کنندگان دوا شود . زیرا ادامه این روند موجب خواهد شد تا بسیاری از تولید کنندگان که علاوه بر ضرر های هنگفت مالی ناشی از ضایعات را به جان خریده اند میلیارد ها تومان نیز هزینه تعمیر و سوختن دستگا های تولیدی خود کرده اند و اکنون برای برقی که حق آنهاست باد به مسئولان اداره برق التماس کنند و عطای تولید به لقایش ببخشند.

آقای وزیر اجازه ندهید امید تولید کنندگان که طلایه دار مقابله با تحریم های ظالمانه هستند با ادامه این روند به ناامیدی تبدیل شود. یا حق

یادداشت از ناصر صبوری

 

کدخبر: 716276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟