تایید دستگیری شهردار سابق اردبیل ودوتن ازکارمندان آن

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ دادستان مرکز استان گفت: در پی وصول گزارشات مردمی و نهاد‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان بر این شد در خصوص شهرداری اردبیل پرونده‌ای تشکیل دهد.

طباطبایی افزود: تحقیقات محسوس و نامحسوس در خصوص احتمال تخلف در شهرداری اردبیل از طریق مجاری قانونی و ضابطین عام و خاص صورت گرفت ودر نهایت حدود ۲۰ روز قبل ۲ نفر از کارمندان شهرداری اردبیل دستگیر شدند و تحت تحقیقات بازپرسی و اداره کل اطلاعات قرار گرفتند.

وی ادامه داد: جمع بندی‌ها بر این شد برای برخی مسائل و رفع برخی مجهولات و یا شبهات، شهردار سابق اردبیل را دعوت کنیم در دادسرا به برخی سوالات جواب بدهد تا منجر به تفهیم اتهام و صدور قرار متناسب شود که در حال حاضر در اختیار بازپرس هستند و با نظارت و تعلیمات بازپرس توسط سربازان گمنام امام زمان تحقیقات ادامه دارد.

دادستان مرکز استان بیان کرد: هیچ گونه اتهامی ثابت نشده قرار نهایی صادرنشده وشایعات فضای مجازی از قبیل دستگیری برخی اعضای فعلی و سابق شورای شهر صحت ندارد فقط ۲ نفر کارمند شهرداری که قبلا دستگیر شده بودند و به قید وثیقه آزاد هستند و شهردار سابق در اختیار آقای بازپرس قرار دارد.

 

کدخبر: 716184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟