برد دلچسب ساحلی بازان سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان؛ ازهفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی و در دیدار تیم های سپاهان شهرداری سمنان و پاس گناوه ۱۳ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم تیم پیروز هفت بار بود و سوت پایانی داور حکایت از برد تیم میزبان داشت.

این پیروزی نزدیک و سخت در شرایطی نصیب سمنانی ها شد که با کمی تیزهوشی و شانس می توانست به بردی ساده و پرگل برای آنان ختم شود. این تیم وقت اول را به راحتی و با حساب 4 بر یک به نفع خود پایان داده بود.

با گذشت زمان و نزدیک شدن به دقایق پایانی تیم پاس گناوه با اشتباهات عجیب دروازبان و بازیکنان دفاعی سپاهان شهرداری خود را به یک قدمی پیروزی رساند. این تیم در وقت دوم بازی با جبران گلهای خورده توانست به تساوی 5 بر 5 دست پیدا کند.

تلاش دو تیم در پایان وقت سوم پس از کشمکشی تماشایی و نزدیک به نتیجه 7 بر 6 به نفع سپاهان شهرداری منجر شد.

برای پیروزی تیم میزبان اسحاق مطهری نژاد هت تریک کرد، امیر خزایی و علی درویش گلر گلزن تیم سمنانی هر کدام دو گل زدند و گلهای تیم پاس گناوه را محمود مسعودی نیا و محمد امین صیادی هرکدام دو گل و عبدالمهدی تندسیر و جعفر غلامی یک گل به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین رکنی از مازندران، شهرام اسماعیل زاده از البرز به همراه مجید رحیمی خو از البرز و محمدرضا قلی پور از مازندران بود.

دیدار تیم های سپاهان شهرداری سمنان و پاس گناوه از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال شامگاه چهارشنبه در زمین ورزش ساحلی شهدای مرصاد پارک سیمرغ سمنان برگزار شد.

شایان ذکر است؛ سپاهان شهرداری سمنان هفته آینده میهمان شاهین رودسر خواهد بود و پاس گناوه استراحت خواهد داشت.

علی رستم زاده/سمنان

 

کدخبر: 715114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟