افتتاح 9واحد صنعتی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان‌غربی

به گزارش رکنااز ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی غلامرضا بابایی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۹ واحد صنعتی در استان افتتاح می‌شود  که با افتتاح این واحدهای صنعتی برای یک هزار و ۵۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد:  از ابتدای امسال ۷۹ واحد صنعتی در این استان به بهره‌برداری رسیده است و حجم سرمایه‌گذاری طرح‌های به بهره‌برداری رسیده، ۲۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: در حوزه صنایع این استان، امسال نسبت به مدت  زمان مشابه سال گذشته از لحاظ صدور تعداد پروانه بهره برداری ۱۷.۹ درصد، از لحاظ حجم سرمایه‌گذاری ۵۲۸.۸ درصد و از لحاظ ایجاد اشتغال ۴۰.۵ درصد افزایش را شاهد هستیم که این موفقیت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بوده است.

بابایی یادآور شد: به مناسبت هفته دولت ۹ واحد صنعتی در استان با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی وارد چرخه تولید خواهد شد که با بهره برداری این ۹ واحد، برای ۲۸۸ نفر اشتغال مستقیم فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۷۷ فقره جواز تاسیس و توسعه با حجم سرمایه گذاری بیش از ۶۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر در استان صادر شده است.

آذربایجان‌غربی/معجنی 

کدخبر: 714938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟