بهره برداری از۱۲۸ پروژه بنیاد مسکن

به گزارش رکنا از رشت، مهندس محمد اکبرزاده با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ( حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)) به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و ارگان انقلاب اسلامی، مفتخر است که در هفته دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با عشق به امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اهتمام کلیه دستگاههای دولتی، در سال تولید پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، نسبت به افتتاح و بهره برداری رسانیدن پروژه ها در روستا و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت اقدام نماید.

مهندس اکبرزاده افزود: در این هفته ۲۰ پروژه اجرای طرح هادی، ۱۰۲ پروژه تهیه و بازنگری طرح هادی، اهدای بیش از ۵۳۰۰ برگ سند مالکیت، واگذاری ۲۲ قطعه زمین در حوزه عمران روستایی افتتاح می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به افزایش سقف تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به یک میلیارد ریال افزود: ۶۱۲۸ واحد مسکونی بهره مند از این تسهیلات به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس اکبرزاده طرح مسکن مهر را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن نام برد و گفت: در ۵ شهر استان تعداد ۵۱ واحد مسکن مهر دز ۲ طرح خودمالک و ۹۹ ساله افتتاح میگردد.

وی با اشاره به فعالیت دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) گفت: در این مدت برای ۴۶ خانوار جهت ساخت و یا تعمیر و تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و کمک به رهن و اجاره مسکن افراد محروم و نیازمند مبلغ ۲۷۶۰ میلیون ریال از کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت شد و همچنین مبلغ ۲۹۳۸ میلیون ریال توسط افراد خیر و نیکوکار به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) واریز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: انجمن خیرین مسکن ساز گیلان فاز ۳ پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت را با ۱۸۶ واحد مسکونی به اتمام رسید و تحویل متقاضیان واجد شرایط نموده است به این ترتیب کار ساخت این پروژه با احداث ۶۲۷ واحد در قالب ۳ فاز به منظور تامین مسکن محرومین به طور کامل و ۱۰۰ درصد به پایان رسیده است.

گفتنی است، انجمن خیرین مسکن ساز استان در حال برنامه ریزی جهت اخذ زمین و شروع یک پروژه جدید جهت تامین سرپناه جامعه هدف خود (محرومین) می باشد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 714498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟