۵۰۰بسیجی در گلستان مشغول همکاری با درمانگران هستند

به گزارش خبرنگار رکنااز گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان اظهارکرد: سپاه و بسیج جزو مردمی ترین نهادهای شکل گرفته از دل انقلاب است و هر جا زندگی مردم دچار مشکل شد سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و حضور ما در مبارزه با کرونا بر همین اساس است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: طرح شهید سلیمانی در مرحله اول در قالب سه تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی با هدف غربالگری و کنترل شیوع ویروس انجام شد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم طرح، ماموریت اصلی ما، کمک به دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون گسترده مردم است و پایگاه های مقاومت بسیج را تا سطح روستاها برای نظارت بر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها پای کار آورده ایم.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: در حال حاضر در ۱۷ مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم که چهار مرکز طی روزهای گذشته توسط سپاه نینوا در چهار شهرستان ایجاد شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ نفر از کادر درمان وارد استان شدند تا کمک حال کادر درمان ما باشند و ۵۰۰ بسیجی در استان هم پای پرستاران ما در حال خدمت رسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

وی همچنین با اشاره به عزاداری ماه محرم، از همه هیئت های مذهبی و سوگواران عزای سیدالشهدا (ع) که به نحو احسن پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر کرد.


گرگان/کرامتی

کدخبر: 714556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟