از گوشت کوسه تا هشت پا و خرچنگ/ این رستوران با دستور دادستان پلمب شد + عکس و جزئیات

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از انجام تبلیغات گسترده یک کافه - رستوران در فضای مجازی مبنی بر سرو آبزیان حرام گوشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازسی های لازم را به عمل آوردند.

آمویی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده سرو آبزیان حرام گوشت برای ماموران محرز و با توجه به این مسئله نسبت به پلمب کافه - رستوران مذکور اقدام شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در ادامه با تاکید بر غیرقانونی و غیرمجاز بودن تبلیغ و سرو موادغذایی حرام، از برخورد قاطعانه پلیس با چنین واحدهای صنفی خبر داد.

وی گفت: شایسته است واحدهای صنفی نسبت به رعایت موازین شرعی و اسلامی اقدام و از هرگونه تبلیغ، توزیع و سرو موادغذایی حرام اجتناب کنند.

آمویی در پایان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می توانند موضوع را با پلیس 110 درمیان گذاشته و همکاران ما نیز به سرعت با آن ها برخورد و اقدامات قانونی لازم را صورت می دهند.

به گزارش رکنا، هفته گذشته خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی در این خصوص خواستار برخورد مسئولین قضایی و انتظامی با این رستوران شد که اقدام به سرو غذاهای حرام از جمله گوشت کوسه، خرچنگ، هشت پا و صدف می کرد. پس از آن دادستان و فرمانده انتظامی استان با صدور دستوری به پلیس امنیت، برخورد با این رستوران را متذکر شدند که اکنون با محرز شدن تخلفات این رستوران پلمب شده است.

غذای حرام

غذای حرام

غذای حرام

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 714091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟