40 درصد از مدارس استان دارای اتاق گفتگوی اولیا هستند

به گزارش رکنا ازمازندران؛ «محمدحسین قرایی» از برگزاری بیش از 20 دوره آموزش خانواده در سال تحصیلی جاری خبر داده و گفت: در دوران کرونا از طریق فضای مجازی بیش از 200 هزار نفر از اولیا در قالب محتواهای مختلف بارگذاری شده در کانان انجمن اولیا از آموزش های اداره انجمن اولیا و مربیان برخوردار شدند.

وی افزود: در حال حاضر 10 مرکز یادگیری محلی آموزش خانواده در سطح شهرستانهای استان راه اندازی شده است و مشاوران مدارس با همکاری صداوسیمای استان برنامه هایی را برای آموزش های خانواده ها در دست اجرا دارند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: در سال تحصیلی 1400-1399 در 3121 مدرسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار شد و در حال حاضر در حدود 40 درصد از مدارس استان دارای اتاق گفتگوی اولیا هستند.

قرایی تصریح کرد: در سح استان 10 مرکز مشاوره خانواده پیوند فعال هستند که در ایام همه گیری کرونا در کار مشاوره خانواده ها به صورت ویژه ای اهتمام داشتند.

وی یادآور شد: این مراکز مشاوره پیوند در طول یکسال گذشته 3557 نفرساعت در دوبخش حضوری و غیرحضوری به ارائه خدمات پرداخته و 4458 ساعت نیز خدمات مشاوره ای تلفنی ارائه کردند.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 714059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟