وضعیت کرونایی پارس آباد بحرانی است

به گزارش خبرگزاری رکنا در پارس آباد، فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: هم‌اکنون شهرستان پارس‌آباد در وضعیت فوق حاد و بحرانی کرونا قرار گرفته و یقیناً وضعیت موجود نتیجه بی‌توجهی‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز‌های گذشته است.

ابراهیم امامی با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان شهدای پارس آباد تکمیل شده است، اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۰ نفر بستری کرونایی و بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر مورد مثبت قطعی کرونا و درگیری بیش از ۱۰ هزار نفر به ویروس کرونا در شهرستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن در هفت مرکز انجام می‌شود، عنوان کرد: تزریق بیش از ۴۰ هزار دوز واکسن در شهرستان پارس آباد انجام شده و واکسیناسیون با تمام قوت ادامه دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن درخواست از تمامی ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای کمک به کادر سلامت برای پیشگیری از ادامه شیوع کرونا تاکید کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن روش‌هایی هستند که سرایت این بیماری را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

رئیس شورای تأمین پارس آباد با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان پارس آباد نسبت به سال گذشته در روز‌های تاسوعا و عاشورا ۲۰ برابر افرایش یافته است، تاکید کرد: امروز نیازمند کمک همه مردم خصوصاً عزاداران عزیز هستیم تا از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری شود.

 

کدخبر: 713657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟