انعقاد 26 قرارداد صنعتی با سرمایه گذاران، در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران

به گزارش  خبرگزاری رکنا از مازندران، یاسر امینی با اشاره به ضرورت تولید و صنعت در ایجاد اشتغال در سطح استان و کشور، ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک بیان داشت: لزوم زمین مناسب برای اجرای طرحهای تولیدی، مکان یابی با اصول فنی، عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه، مستثنی بودن از قانون شهرداریها، دسترسی سریع به امکانات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و مخابرات، استفاده از خدمات مراکز فناوری و کسب و کار و ایجاد شرایط لازم بمنظور هم افزایی صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از موارد مهم حضور سرمایه گذاران است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در 4 ماهه نخست سالجاری 26 قرارداد با سرمایه گذاران، در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد گردیده که 29 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

امینی گفت: این واحدهای تولیدی که قرارداد صنعتی منعقد نموده اند در زمینه های تولید مواد غذایی، صنایع شیمیایی، الکترونیک، سلولزی، فلزی و در 14 شهرک و ناحیه صنعتی استان فعالیت خواهند نمود.

وی تصریح کرد: راه اندازی این واحدهای تولیدی با حجم سرمایه گذاری 72661 میلیارد ریال، برای 1810 نفر از جوانان بیکار استان اشتغال ایجاد خواهد کرد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 712086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟