کسب رتبه دوم شورای فرهنگی استانداری مازندران در کشور

به گزارش خبرگزاری رکنا ازمازندران، رقیه صفری در جلسه شورای فرهنگی استانداری ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مظهر حریت و آزادگی و حق خواهی حضرت آقاابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب و یاران و اهل بیت جان برکف و وفادارش، گفت: قیام عاشورا، از حرکت های والا و همیشه زنده و پویای تاریخ است که باید با برنامه های فرهنگی اجتماعی ترویج شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که حضرت امام خمینی (ره)، قیام خود و انقلاب اسلامی را منبعث از قیام عاشورا دانسته اند و مقام معظم رهبری، نعمت مجالس عزا، نعمت محرّم ونعمت عاشورا را برای جامعه شیعی از بزرگ ترین نعمت ها توصیف کرده اند، افزود: برنامه های ماه محرم نباید کمرنگ شود بلکه با عنایت به شیوع موج پنجم کرونا باید در قالب برنامه های فاخر و غنی اجتماعی فرهنگی، مسابقات هنری و تولید محتوا در فضای رسانه ای و مجازی، اتوماسیون اداری، بهره گیری از ظرفیت پیامک و دیگر فرم های اطلاع رسانی تقویت و ابعاد حماسه حضرت امام حسین (ع) تبیین گردد.

وی ضمن قدردانی از اهتمام دست اندرکاران این شورا در اجرای برنامه های فرهنگی در طول سال بویژه در دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب، به برنامه های پیش رو در ماه های آتی خصوصا هفته امر به معروف و نهی از منکر و هفته دولت اشاره کرد و تاکید نمود: انتظار داریم برنامه های امسال نیز همچون سال گذشته غنی و پربار باشد.

گفتنی است؛ جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور طی نامه ای خطاب به استاندار مازندران ضمن قدردانی از عملکرد رییس، دبیر و اعضای شورای فرهنگی استانداری، از کسب رتبه دوم این شورا در کشور در سال 99 تجلیل کرد.

شایان ذکر است، استاندار مازندران، طی الواح سپاس جداگانه ای، از تلاش های اعضای شورای فرهنگی استانداری و همچنین کسب رتبه دوم این شورا در کشور تجلیل بعمل آورد.

در هفته عفاف و حجاب سال 99، مسابقه فرهنگی نقاشی برای فرزندان خانواده های شاغل در وزارت کشور در مازندران از سوی شورای فرهنگی و اداره کل بانوان و خانواده استانداری؛ عضو این شورا برگزار گردید؛ که در پایان جلسه امروز از دو نوجوان دختر و پسر برگزیده بصورت نمادین با اهداء لوح و هدایایی، تجلیل بعمل آمد.

در این مسابقه فرهنگی، مجموعا 12 نفر برگزیده و شایسته تجلیل شناخته شدند.

همچنین به مناسبت گرامی داشت شهدای مدافع حرم، از سیناعلیزاده، فرزند گرامی شهید، شاغل در استانداری بصورت نمادین با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 711995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟