سید حسین نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری شد

به گزارش خبرگزاری رکنا از مازندران؛ «علیرضا سعدی پور» در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری طی حکمی «سیدحسین نصیری» را به سمت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری منصوب کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم دیانی، مدیر فقید آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری و تسلیت ایام محرم، بر شعار آموزش و پرورش استان در پروژه مهر 1400 تأکید کرده و گفت: با تمرکز بر کارگروه های پروژه مهر، مهری خوب برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به واکسیناسیون معلمان افزود: واکسیناسیون بیش از 85 درصد فرهنگیان استان انجام شده و انتظار می رود تا همه دست به دست هم دهیم تا مهری پرشور با حضور دانش‌آموزان رقم بزنیم.

سعدی پور خاطرنشان کرد: برای بازگشایی حضوری مدارس نیازمند مجوز ستاد ملی کرونا هستیم و تصمیم نهایی در آن ستاد اتخاذ می‌شود و با شرایط فعلی کشور به نظر می رسد که آموزش تلفیقی را در سال جدید داشته باشیم.

وی از تلاشهای محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران که به مدت تقریبا 5 ماه سرپرستی آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری را بر عهده داشت تقدیر نموده و گفت: انتظار می‌رود تا سیدحسین نصیری ظرفیت های بالقوه آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری را به بالفعل تبدیل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری به لحاظ نخبگان فرهنگی و دانش‌آموز و حساسیتهای مرکز استان دارای ظرفیتهای بالقوه فراوانی است و با توجه به توانمندیهایی که در آقای نصیری سراغ داریم امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این مدیریت باشیم.

سیدحسین نصیری نیز در این آئین معارفه گفت: با شعار همفکری، همدلی و همراهی کار خود را آغاز کردم و دست یاری به سوی تمام همکاران فهیم دراز می کنم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری افزود: در حوزه آموزشی و پرورشی اتفاقات خوبی در حال انجام است و در زمینه پروژه مهر نیز تمام کارگروهها در حال انجام ماموریتهای خود به نحو احسن هستند.

شایان ذکر است سید حسین نصیری پیش از این معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران بوده و چندی پیش با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری معرفی شده بود.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 711963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟